Barselona

Hvad var opgaven?

At løfte duoen Barselona ind i de større landsdækkende medier; at lære de to sangskrivere bedre at kende for at kunne få en endnu stærkere relation til og større interesse for deres musik.

Hvordan gjorde vi?

Vi arbejdede målrettet og strategisk mod placeringer i aviser, musikmagasiner og kulturelle tastemakers. Vi ønskede dels at få dem ud til de rette målgrupper – både deres i forvejen eksisterende fanbase samt der hvor der var mulighed for at udvide selv samme – og dels at placere forskellige fortællinger i de forskellige medier. For hvert medie indgik vi derfor i en dialog med redaktør og journalist for at finde frem til det område af Barselona, der var mest interessant for deres læsere/seere at dykke ned i.

No items found.
Amanda bloch, projektleder fotoFriendly PR kontor fotoNana rachid, jazz special magazine coverRune, projektleder fotoanalog trappe foto, kødbyen, Flæsketorvet 38B, 1. salkødbyen, Flæsketorvet 38B, 1. sal,Martin Rahbeck, projektleder foto