Freja kirk

Hvad var opgaven?

Målsætningen var at starte en debat og derigennem få udbredt historien, der knytter sig til Freja Kirks single “Hvad skal man kalde én som mig?”.


Hvordan gjorde vi?

Vi startede med at lægge en plan for hvilke medier, vi gerne ville have med fra start. Det skulle gerne være medier med en ung målgruppe, som let kunne forholde sig til og tage ejerskab på emnet. Derfor endte vi med TV2 ECHO og P3, der begge var friske på at være talerør for Freja historie. Undervejs lykkedes det os at få Freja på programmet til EchoPrisen. Her skulle hun optræde live og for første gang vise sin nye overkrop frem overfor danskerne. Det førte til et større strategisk koordineringsarbejde, hvor alt skulle times og planlægges nøje rundt om EchoPrisen.

No items found.
Amanda bloch, projektleder fotoFriendly PR kontor fotoNana rachid, jazz special magazine coverRune, projektleder fotoanalog trappe foto, kødbyen, Flæsketorvet 38B, 1. salkødbyen, Flæsketorvet 38B, 1. sal,Martin Rahbeck, projektleder foto